Vesti noi!

Salutare Minecrafterilor!
Stiu ca nu am mai postat de mult dar nu e din vina mea ci a vacantei de iarna a celor de la Mojang 🙂

Dar am revenit cu vesti noi:
Inca 3 lucruri ar putea fi adugate in versiunea 0.14.0,care mai mult ca sigur va aparea dupa anul nou.

1.Dispenser-ul

-este un bloc care arunca lucruri,foarte bun pentru capcane(poate arunca si cu sageti)

2.Hopper-ul
-un bloc mai special care absoarbe itemele si le baga in lucrul de care este atasat(chest-uri,double chest-uri)

3.Redstone comparator-ul
-un bloc care arata puterea semnalului primit prin redstone


Daca mai apar noutati le gasiti aici!!!

Si nu in ultimul rand as vrea sa va spun ca am primit cadou de craciun cardul pentru a imi cumpara MCPE de pe Play Store,deci versiunile postate vor fi dintr-o sursa sigura( adica eu 🙂 )




Leave a comment